14. des. 2011

S O M M E R M I N N E R . . .


Copyright - Bildene skal ikke under noen omstendigheter kopieres eller brukes uten tillatelse fra fotografen.

Meeeen.. nå venter vi først å fremst på jul, julemat og juleferie for ikke å skape forvirring her ;) -og må ikke glemme å vente på fotoboka jeg bestilte på søndag :) håper den rekker fram i tide.. en liten snik titt over her ;) Blir moro å se den ferdig printet :)
Kanskje jeg får lyst til å lage min egen fotobok også :) hm utfordringen for et slikt prosjekt er hvordan jeg skulle ha bygd opp en fotobok.. tema, som en slags portfolio, hulter til bulter og kaos el :P ?? hvis noen har noen gode tips så kom gjerne med dem :)

 Ha en strålende førjulstid alle sammen :)))))

6 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelig fotografi og stemning. Flott etterbehandling her liker fargene veldig godt. :)

Liv Johanne sa...

Dette er bare en rå-lekker etterbehandling! Og en supersøt modell :)
-Synes det er helt fint å minnes sommer`n, jeg ;)

Blitz sa...

Nydelig! Liker virkelig behandlingen av bildet, du har fanget lyset og øynene på en fantastisk måte.

Na sa...

Tusen takk for de trivlige ordene damer :) Settes alltid pris på :)))

Anne sa...

Et helt fantastisk portrett!! du er sinnsykt rå oå etterbehandling også, vi ser du mestrer det med glans. men du og du så søt hun var også, den lille :-)

Ingen erfaring med fotobøker desverre, men vet det er dem som har god erfaring med å skrive ut bloggen sin som bok!

Anneklem.

Na sa...

Tusen takk Anne!!! :)))