6. apr. 2010

Sølekunst

Ja.. nå har jeg vært kreativ med søle ;) så dette motivet da jeg gikk tur på fredag - og tenkte på de fine linjene i det etter det.. hehe så på mandag var jeg tilbake med kamera på plass ;) hehe var nok noen som lurte på om jeg hadde klikket litt der jeg sto og tok bilder av .. jepp søla ;) Deretter tok leken av i PS og her er jo mulighetene uendelige i en collagesammensetning.. Fargene ble justert etter alle kunstens regler :) Jepp, en blir aldri for gammel til å leke seg med søla :)))

10 kommentarer:

Liv Johanne sa...

...og takk for det! -for dette ble jo riktig så stilig!!
At folk ser rart på en tror jeg vi som har foto som hobby blir vandt med etterhvert.. var på en badeplass i fjor, og mens alle andre badet, vasset jeg mer eller mindre påkledd rundt og tok bilder av vannet og sandgrunnen -mulig solstikk var vel "diagnosen" de satte på meg, tenker jeg...

Na sa...

Takk for hyggelige kommentar Hanne :) Kan fint leve med å være smårar je ;) Hadde bestemt meg for å fotografere søla uansett hva folk syntes ;)

Dagrun sa...

Så kreativ du er! Knalltøft!!

Anonym sa...

Dette var utrolig tøft, fin fin blåfargen:o)

Na sa...

Dagrun: Takker så mye Dagrun :) Artig å leke slik med bilder også :)

Lindas kunst: Takker så mye :))

Charlotte - FO² sa...

KJempe tøft bilde! Er moro å leke seg, og enda mer moro når det blir så flott!!!

Elin Bredesen Foto sa...

Bra sett Nina :) Kult bilde!

Na sa...

Charlotte - FO2 : Tusen takk for hyggelige ord :) En må aldri glemme å leke seg :)
Elin: Takker så mye Elin :)

heges sa...

Kreativt leirebilde ;) Me like..

Na sa...

Takker Hege :) får rote rundt i søla je ;)