11. juni 2014

Konfirmantfotografering










Copyright - Bildene skal ikke under noen omstendigheter kopieres eller brukes uten tillatelse fra fotografen.

Min første private konfirmantfotografering er unnagjort :) Litt nervøs på forhånd, men det er heldigvis sjelden så skummelt som en skulle tro ;) ..hverken for meg eller konfirmanten ;) Vi startet opp på skateparken på Gjøvik. Litt vanskelig å finne gode vinkler og noenlunde "rene" bakgrunner synes jeg, men det ble da noen actionbilder og portretter av konfirmanten i sitt ess her :) Selv følte jeg meg mer på hjemmebane på Stenberg og med de mer klassiske bildene av konfirmanten og lillesøsteren hans :) Flotte folk og en koselig erfaring i vårsola :)

2 kommentarer:

Dirk Rosin sa...

skikkelig flotte bilder !

Liv Johanne sa...

Detti fiksa du jo superfint, Nina! Grådig fine bilder! Du har jo vøri der je hadde tenkt, men årets "toten-konfirmanter" sverget til Mjølkefabrikken dom denni gongen å... (Ja, har akkurat vøri oppover, så dialekta høll et par vikur ætterpå ;) ;) )