11. feb. 2012

...5, 6, 7 & 8...




Copyright - Bildene skal ikke under noen omstendigheter kopieres eller brukes uten tillatelse fra fotografen.

5, 6, 7 & 8 hva da?? heheh jo portretter av min kjære venninne :) Tenkte det var lurt å læsse opp litt flere på en gong her nå.. sånn at je snart kan få tatt non nye ;P 
Hm.. syns støtt det er så vansklig å komme opp med gode titler på de mer "kreative" bildeprosjektene mine.. hehe så da blir ofte de bildene liggende å modne lenger i arkivet enn de som er mer standard.. gode tips til meg? :P
Ha uansett ei fantastisk hælj :))

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vakre portretter nr. 3 er min favoritt:)

Liv Johanne sa...

He,he.. nå er du godt på vei til 15, ja.. ;) Flott serie igjen :)

Kom på at jeg kanskje ikke har svart deg på om jeg har eget studio; -jeg har eget utstyr med liten bakgrunn og stativ (1,60 x 1,80 ca) og dagslyslampe, reflektor etc -og tilgang på et sted sånn i ny og ne, med store vinduer og masse fint dagslys :)

Anita Otrebski sa...

Nydelige portretter! Liker godt bloggen din ; ) legger meg til som følger.

Ser du er fra hjemtraktene mine... jeg bor p.t i Kina ; )

Ha ei fin uke! ; )

Na sa...

Tusen takk :)))