26. juni 2011

SOMMERDRØMMER




Copyright - Bildene skal ikke under noen omstendigheter kopieres eller brukes uten tillatelse fra fotografen.

Luftet meg selv og kameraet i dag. Herlig ute nå :) Ble noen bilder på turen også - det er en bonus ;) ble et par i hagen til slutt å - sånn så da har jeg vært effektiv til å blogge i dag ;) - så da er det ingen hvilepute med bilder i arkivet.. heheh så da må jeg ut på mer kreative prosjekter snart.. syns i grunn det er synd jeg ikke møter "modeller" etter turstien min.. heheh har så lyst til å ta no annerledes bilder.. meeen.. skal få til det i løpet av sammarn ma :)

3 kommentarer:

Liv Johanne sa...

Ahh, martagon-liljer er vakkert, og du får frem en sånn fin, dus og god sommerfølelse i bildene dine :)
Godt å ha noen prosjekter å jobbe med i hodet, så får du nok satt dem ut i livet etterhvert :)

Na sa...

Takker så mye for trivelige ord Liv Johanne :) og takker for informasjon ;) har aldri hørt navnet på de liljene.. men har prøvd å knipse de opptil flere ganger.. Liker de nesten best når de er avblomstret jeg da.. sånn fotomessig hvertfall ;)

Dagrun sa...

Nydelige bilder.
Jeg har akkurat samme problemet som det du lufter over her.

Jeg må legge inn kommentarer som anonym og blir kastet ut rett som det er...