15. nov. 2010

Operaen


Hege, Elin og jeg var på Oslotur i hælja :) super koslig tur :) Hovedatraksjon på turen var Photocamp og foredrag med Bjørn Opsahl :) Inspirerende og artig :) Shopping var også inkludert i dagsopplegget (merkelig nok) - men jammen ble det en liten fotorunde på oss også gitt ;) hadde vært for gæli om kameraene hadde fått ligge ubrukt i veskene ;) vi gikk bananas på Operaen ;) sikkert mange som klødde seg i hodet over oppførselen våres :)
moro var det. Her er en hardt presset Opera ;) dette er tatt sent på kvelden ;) isoen var i høyeste laget på denne tiden desverre.. men blogges skal det ;)

5 kommentarer:

Unknown sa...

awesome this picture ... the shape and the lines have a special informative ...

Stein-Evert FOTO, Stein-Evert's Fotos, Fotos og litt til sa...

Har sett mange bilder fra Operaen, og hvis dette er derfra så er det en ny variant, eller tatt på et sted jeg ikke har sett tidligere.
Uansett, den grove strukturen i bildet liker jeg, det samme med linjeføringene som er helt topp. Sort/hvit kler så absolutt bildet.
Jeg synes bildet er så bra at det fortejente å bli kommentert.
:)
Ha en fortreffelig dag og uke.

Elin Bredesen Foto sa...

Kult med kornene i bildet :) Fine former. Liekr at du har valgt sort/hvit her :)

Tommy Andre Nekkoy sa...

Kul etterbehandling av bildet du viser oss. Well done

Na sa...

Tusen takk for så mange hyggelige kommentarer :))) Var selv litt redd jeg hadde kjørt dette bildet for hardt i etterbehandlingen :) - men falt veldig for motivet og utrykket den fikk selv så ;) Bildevurderingene mine går sjelden etter regelboka - tar de på feelingen ;) på godt og vondt :)